در یک نگاه

اهداف شرکت

طراحی ، تولید و عرضه محصولات با کیفیت و مطابق با مقررات و قوانین GMP و آخرین استاندارد دارویی

با تولید محصول کراس کارملوز و کراس پوویدون طبق قوانین GMP، سبد محصولات دارویی شرکت توسعه پیدا می کند و با ظرفیت تولید بالا می توان بازار داخلی این محصول را بدست آورد. این محصولات که در روکش قرص بعنوان عامل فروپاشی قرص مصرق می شوند، تولید کننده داخلی ندارند و تمامی مصرف کننده های این محصول از نمونه های خارجی استفاده می کنند.

تکمیل سبد محصولات فعلی

تولید آزمایشگاهی محصولات Eudragit S100 و Eudragit L100 در واحد تحقیق و توسعه شرکت ره آورد تامین انجام شده است و با رسیدن این محصولات به خط تولید، سبد محصولات RT.Coat در کنار L100-55 و L30D-55 تکمیل خواهد شد.

دستیابی به بازارهای جدید

طبق برنامه های کلان شرکت، شرکت ره آورد تامین قصد دارد با تولید محصول غلظت دهنده اکریلاتی که به روش پلیمریزاسیون امولسیونی تهیه می شود، وارد حوزه صنعت چاپ در نساجی شود. با توجه به این موضوع که تولیدکننده های محصول غلظت دهنده اکریلاتی در جهان محدود می باشد و بازار مصرف گسترده ای در داخل و خارج از کشور دارد، در نتیجه ورود به این حوزه از جذابیت بالایی برخوردار است. 

ارتقای کیفیت محصول

همواره کیفیت بالای محصول جز اهداف کلان شرکت ره آورد تامین بوده است و با تعریف پروژه های متنوع در سال های اخیر سعی کرده است کیفیت محصول را در بالاترین مرتبه قرار دهد. واحد تحقیق و توسعه با تغییر روش تولید توانسته است کیفیت محصول RT.PVP K17 را منطبق بر آخرین استاندارد های بین المللی تهیه کند. این فرآیند در فاز نیمه صنعتی می باشد و در آینده ای نزدیک این محصول روانه بازار خواهد شد.

در راستای ارتقای کیفی محصولات شرکت، با تغییر روش تولید محصول PVPI توانسته است میزان پایداری محصول بهبود یابد و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی تولید گردد.

با ارائه روش جدید برای تولید محصول بتادین با استفاده از محلول PVP K30، صرفه جویی بالایی در زمان و انرژی صورت می گیرد. این روش بهینه سازی شده است و در آینده ای نزدیک جز محصولات شرکت ره آورد تامین قرار خواهد گرفت.

error: محتوای محافظت شده
fa_IRفارسی