
آگهی مزایده عمومی – مرحله دوم
شرکت دارویی ره آورد تامین زیرمجموعه هلدینگ دارویی تامین در نظر دارد پیمانکار اقلام ضایعاتی خود را از طریق مزایده عمومی انتخاب نماید.
خواهشمند است پیشنهادات خود را به همراه مدارک مشروح ذیل در سه پاکت جداگانه بصورت مهر و موم شده حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۱۴۰۴.۰۴.۳۱ به واحد حراست این شرکت تحویل و رسید دریافت نمائید.
پاکت الف – تضمین شرکت در مزایده (چک به مبلغ ۳ میلیارد ریال در وجه شرکت دارویی ره آوردتامین به شناسه ملی ۱۰۱۰۲۷۴۵۵۴۹) – در صورت عدم ارائه تضمین پاکت پیشنهاد قیمت ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پاکت ب – اطلاعات رسمی و ثبتی حقوقی یا حقیقی، رزومه و سوابق کاری
پاکت ج – پیشنهاد مالی
بدیهی است اسناد و مدارک واصله در چهارچوب ضوابط و مقررات از نظر فنی و مالی بررسی خواهد شد و پس از مشخص شدن برنده که باید دارای صلاحیت حرفه ای باشد جهت عقد قرارداد دعوت بعمل خواهد آمد.
آدرس و کد پستی جهت ارائه مدارک و مستندات: تهران، کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص کرج، خیابان داروپخش، خیابان فروردین سوم، درب شماره ۵، کارخانجات داروپخش، شرکت دارویی ره آورد تامین – کدپستی ۱۳۹۷۱۱۶۳۹۶
لیست اقلام و فرم استعلام قیمت: دانلود لیست و فرم استعلام اقلام ضایعاتی